MORE VISION
A BRAND NEW ENTERTAINMENT HUB
Project Owner
MORE VISION
Date
2022. 3
MORE VISION has developed sensual brands based on hip-hop and R&B genre culture. A new entertainment hub founded by Jay Park. More Vision in the entertainment industry. By presenting a new business model and based on this, K-Pop. It was established to become a complete global genre.
모어비전은 힙합, R&B 장르 문화 기반의 감각적인 브랜드들을 전개해나갔던 박재범이 설립한 새로운 엔터테인먼트 허브입니다. 모어비전은 엔터테인먼트 산업에 새로운 비즈니스 모델을 제시하고 이에 기반하여 K-Pop이 보다 다양함을 가진 완성도 있는 글로벌 장르가 될 수 있도록 하고자 설립되었습니다.
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MORE LOVE, MORE LAUGHTER, MORE VISION

MoreVision이 추구하는 가치는 슬로건 ‘More Love, More Laughter, More Vision’ 속에 담겨 있습니다.MoreVision은 대중에게 즐거움을 선사하는 엔터테인먼트의 본질과, 사람들이 삶에서 궁극적으로 추구하는 가치인 사랑을 함께 만들어가며, 이를 통해 새로운 비전을 제시하는 회사입니다.

The values pursued by more vision are embodied in more vision's slogan, 'More Love, More Laughter, More Vision'. More vision is a company that presents a vision to pursue the joy that the entertainment industry gives to the public and love, the ultimate value that people pursue in life, and to create it together.

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BRAND MARK

MoreVision 브랜드 마크의 핵심인 심볼 마크는 모노그램 형태로, 확장과 방향성을 의미하는 화살표 모양의 괄호 < >와 성장과 도약을 상징하는 두 개의 대각선을 결합하여 MoreVision의 이니셜인 M과 V를 형상화했습니다. 이렇게 대각선을 연결해 만든 심볼 마크는 좌우 대칭 구조를 이루며, 허브와 플랫폼의 이미지를 담고 있습니다. 또한 리드미컬한 곡선은 엔터테인먼트 브랜드로서의 활기찬 이미지를 전달합니다.

The symbol mark, which is the core of the Morevision brand mark, is a monogram-type symbol that forms the shape of M and V, the initials of Morevision, by combining parentheses < > in the shape of an arrow with the meaning of expansion and direction and two diagonal lines representing growth and leap. mark. The symbol mark created by connecting diagonal lines is symmetrical, and the image of the hub and platform and rhythmic bends deliver an entertainment image.

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COLORS

More Vision의 컬러는 VISION을 상징하는 빛에서 출발합니다. 메인 컬러는 빛을 이루는 블랙 & 화이트이며, 보조 컬러는 빛의 삼원색인 레드, 그린, 블루를 조합해 사용합니다. 이렇게 VISION을 상징하는 각각의 컬러는 More Vision이 추구하는 다양한 음악, 콘텐츠, 아티스트 개성을 포용하는 브랜드의 포괄성을 보여줍니다.

More Vision's color starts with the light that symbolizes VISION. The main colors are Black & White that make up the light, and the 3 primary colors of light, RED, GREEN, and BLUE, are used in combination as secondary colors. Each color that symbolizes VISION shows the inclusiveness that encompasses the diverse music, content, and artist personality pursued by Morevision.

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MORE VISION
Workscope
Brand Strategy, Brand Identity, Brand Design System

Brand Design

form & function

Creative Director

Chung Jinsuh, Park Juyoung

Brand Design

Hwangbo Sanghyun, Lee Dahee

3D & Motion Graphic

Hwangbo Sanghyun

Project Owner

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